Go kväll!

Nu är jag hemma efter lilla julafton hos Emmie och hennes familj! :) Haft det riktigt mysigt <3 Jag fick ett halsband med en döskalle på av Vilma hennes lilla syster och av henne fick jag ett snyggt armband med en krokodil som sligrar sig runt handleden ;) Nice!:D

Imon ska jag på julklappshoppning på CRK! Kommer få rida en ridskole häst eftersom jag inte kan rida Ringo ;) Är kul det med :D Det är stilhoppning och jag brukar inte få så bra poäng av någon stildomare, men jag är ju inte den bästa stil ryttaren heller ;P Har varit med på denna hoppning över 7 år eller nått x) Har både hunnit hoppa Fabian, Lilleman och Ringo där ;) Har som bäst fått en tredje plats med Fabian då jag hade klätt ut oss till en ren och tomtenisse, haha XD Annars har det blivit en femte plats med Lilleman och en sjunde plats med Ringo :)
Denna tävling är bara för CRK medlemar, så det är ju ridskoleryttare och privatryttare som är med :D Alltid lika trevligt att lära känna fler Clarebergare ;)

Men nu blir det sängen! Ha det gött och sov gott! :)

Min och Fabians utstyrsel då vi kom trea x)


Haha en trött Sara nu, som taggar inför imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0