Go kväll! :)

Nu har jag pluggat massor ;) Har fräschat upp minnet om allt det vi gjort under denna termin och jobbat med massor av tal. Så nu borde jag banne mig kunna svara på alla frågor. Det kanske inte  blir rätt men man har ju i alla fall försökt ;)

Idag på förmiddagen åkte jag in till stan med pappa och köpte lite julklappar till de andra i familjen. När jag kom hem pluggade jag och gick ner till stallet efter någon timma :) Var där ett tag och fixade lite grejer och gick med Ringo. Kan säga att han fortfarande är lika pigg! :D
Sedan när jag kom hem bakade jag pepparkakor med pappa och syrran! :D Mums!!! Degen är ju klart godast, så man käkar ju upp halva utav den biten man har fått, haha XD Hoppas ni haft en trevlig söndag :) Det har jag i alla fall ;P Men ha det gött! :)

Jag igår när vi delade ut julklappar :P
Var vääldigt trött x)


Idag när jag bakade pepparkakor :D




Såhär ser det ut nu där jag har pluggat ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0