Fy mig....

Glömde Ipaden hemma så jag har inte kunnat uppdatera under dagen -.- Klantig jag är! :P Men det har inte hänt något speciellt, en vanlig skoldag och flum med några kompisar en timma efter skolan, haha XD Vi är inte normala någon av oss. Men jag går ju Naturvetenskap, så då är det bara så :P

Kom precis hem från stallet där jag vart ute och betat Ringo i blåst och regn så vi blev totalt dyngsura -.- Medans fixade mamma klart allt i stallet ;)

Nu ska jag äta nybakade lussekatter och plugga matte :D Har matte termins prov imon, kul...not -.-' Men måste klara det så nu blir det att plugga matte tills jag somnar (som är typ om en halvtimma) Hahha, nej då kommer nog hålla mig vaken x) Ha det gött! :)
Min vackra mattebok :) *host* :P
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0