Fel sida Sverige :P

Hatar blåsten! Har ingen nytta alls -.- Så man kan ju säga att jag bor på fel sida av Sverige XD Hahaha, jag bor ju i västra götaland så det är ju absolut fel sida :P Men det har ju sina fördelar också ;)
Tog ett dressyr pass i paddocken som faktiskt gick förvånansvärt bra i blåsten ;) Han var lugn och lyssnade ibland XD

Imon blir det till att fixa allt inför Grevagården som jag kommer åka till redan på onsdag för att vi ska slippa gå upp kl 4 på torsdag. Känns lite tidigt :P Så nu får jag göra alla läxor så att jag inte behöver göra något imon ;) Blir till att skriva en idrotts uppsats, skriva kemi, engelska och plugga tyska -.- Låter som en rolig kväll! eller inte :P Ha det gött! :)
Fina Ringo i Varnerg i sommras :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0