Det jag fick i julklapp :D

Detta är vad jag fick i julklapp ;) Eftersom jag inte har världens bästa kamera, snor jag lite bilder från google :P

Mössa med pälstoffs :D<3

En bok, som tydligen skulle fått en bra recension :P

Presentkort på Åhléns :D

En handmålad dosa från Ryssland :)



Pyjamas med ett par JÄTTE mysiga tofflor till, från Ginatricot <3
(fanns ett vitt linne med till pyjamas byxorna, orkade inte ta kort, tror ni sett ett linne förut :P)


Dessa är så mysiga <3<3


osis+ dust it ;)


BI-FACIL, Lancome :)
(man tar bort ögonsmink med den)



Body lotion :)

(jag har ingen pump)


Kajal, Lancome


Mountain horse tävlingstrumpor :)



Jag fick även ett läppglans från Dior Addict och pengar till en sådan här hjälm :D


Visade ju spelet jag fick också förut ;) Just dance 3 :D Är ett GRYMT roligt spel som finns till PS3 och Xbox kinect :D Rekomenderas starkt om man vill ha riktigt roligt ;) Om mnan har sing star också så kan man köpa dans till låten, så får man dansa ock sjunga samtidigt :D Har inte testat det än men det är säkert jätte skoj ;D Men ha det gött! :)

Spelet :D

Kommentarer
Postat av: Sara

oj vad mycket fint! :D

jätte fina julklappar:)

jätte fin header du fixat också;)



sv: absolut kul att du kommenterade min blogg :)



kram

2011-12-25 @ 20:59:05
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: haha jodå klart räkna med det ;D<3

2011-12-25 @ 22:39:03
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0