Dansat klart! :P

Nu sitter jag och Emmie och ska ha Pirets of Caribbien maraton! Är vääldigt trötta efter att ha dansat i 3 timmar x) Efter det sjöng vi Sing Star också så nu är våra kroppar mörbultade och rösterna paja, haha XD

Var ju tidigare idag i gbg med Madde :D Vi hade det riktigt roligt inne i mellandagsreans hysteri :) Där inne hittade jag ett jätte snyggt linne inne på Ginatricot som jag ska ha på nyår, ett pat svarta pumps på Åhléns till dopet av min syssling Malva som är i slutet av Januari, köpte en Björn Borg parfym och ett smyckes träd också på Åhléns ;) Kommer bilder imon, ska var social med Emmie nu och glo på film :P Ha det gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0