Dans för fullrulle här!! :P

Hahaha glömde av bloggen helt x) sorry! Har dansat hela dagen och sagt hejdå till släkten som åkt hem ;) Vart även i stallet som jag kom hem från nu :) Fixat allt där som vanligt. Mockat, bytt vatten, tagit in hästarna och självklart har de fått mat :) Har ju även tagit en promenad med en Ringo som börjar tröttna på att gå promenader :P Tycker det är mycket roligare att ha mig på ryggen och hoppa :D och jag håller med honom ;)

Ska nu försöka få upp videon här på bloggen och sedan ska jag dansa mera!!! :D As skoj! Rekomenderas starkt ;) Det är både JÄTTE roligt och man tränar ;) Det finns olika svårighetsgrader och för hur mycket man kommer svettas x) Fonns även danser som bara är till för att svettas, så nu blir det rolig träning här hemma!! :D Känner att jag skrivit mycket om det spelet XD Men det är ju såå skoj!!!!!! :D

Lite bilder från Julaftonsmorgonen i stallet :D

Ringo <3



Emmie och Tessan :)<3



Jag och Fabian :)<3



Kommentarer
Postat av: Sara

men det är ju bra haha ;)

super bra kul träning :D<3

2011-12-26 @ 20:01:26
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0