Breaking Dawn!! :D

Den filmen var GRYM :D de där två timmarna gick as fort! Helt sjukt vad tiden gick ;) Så värd att se ju ;D
Innan små shoppade vi lite julklappar och en födelsedagspresent till en kompis som fyller 15 år idag! :D Jag och Madde hade as bra eftermiddag tillsammans :)<3
Åkte direkt till stallet och tog en liten ridtur i månljuset :) Helt underbart var det ;) Men nu sitter jag i soffan opch har kollat på Idol! :D Ikväll levererade alla riktigt bra tycker jag ;) Så jag vet inte riktigt vilka jag vill ska komma till globen. Men jag hoppas lite på Robin :P
Nu ska jag rensa och fixa bland min bilder och filmer :P de ligger lite huller ombuller, haha XD Så jag lär bli fast ett tag ;) Kommer kanske in llite bilder på bloggen undertiden och lite info om mig eller Ringo etc. Så hål utskick ;) Ha det gött! :)

Känner att det blivit många bildbomber nu XD Men det är väl alltid kul att kolla på el? :)
En glad Madde i Laholm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0