Lite bommar :)

Idag red jag över lite bommar i paddocken :) Det var även andra hinder inne i paddocken så Ringo var väldigt taggad när jag skulle rida dressyr XD Men det gick bra när jag fått honom lugn ;) I sådana situationer handlar det ju om att vara lugn själv och inte också bli stressad, som jag kan bli. Fast jag börjar lära mig att kunna hantera det :)

Har ju kommit hem från restaurangen jag har ätit på med de från USA :) åt pizza XD tjockade mig lite idag.
Nu ska vi äta efterätt, det är hallon, jordgubbar och banan som man blandar tillsammans med vit choklad och lägger in i ugnen!! :D jättegott och sedan ska man ha glass till!! :D

Kankse inte ser så gott ut men det är JÄTTE gott :D<3


Bommarna jag red över :P
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0