Lite av varje :P

BLev ingen blogging igår tyvärr. Orkade inte -.-
I förr går red jag ju ut med Emma :) det gick bra ända till Ringo snubblade på en stenmur och skar sig i benet!! det började blöda jätte mkt, så jag var tvungen att gå hem resten av vägen. När jag kom till stallet hade det slutat blöda. Jag tvättade rent det med vatten och såpa. Som tur var var det bara ett litet djup köttsår. Det ser precis ut som han har skurit sig på en kniv. Men såret har varit så fint så jag har kunnat rida både igår och idag ;)

Men jag har fått rida på ängen för att han har tappat en sko i hagen -.-' Han har gått toppen båda dagarna och hovslagaren kommer på torsdag innan träningen så jag kommer kunna hoppträna :D Hoppträningen är på stall Adam för Tedd Netteqvist (staving). Hoppas det kommer gå bra :)

Nu ska jag gå och lägga mig eftersom skolan är igång :P Så gonatt på er!! :)<3<3


Ringos sår idag :( är inte så stort men det är djupt<3

Borstade Fabian oxå :) Tyvärr är hans bett borta så jag får vänta
med att sätta igång honomXD
/Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0