Kräftskiva+Grillkväll :)

Jag har ju gäster från USA här hemma och dom ville vara med om en kräftskiva och lite annat :) Så mina föräldrar fixade en liten kräftskiva+grillkväll åt dom och bjöd in våra närmsta kompisar :) Eftersom dom är pensionärer från USA så var det bara jag och de andra ungdomarna och barnen :) Vi sjöng SingStar, Norsk kareoke, kollade på fim och dansade eller rättare sagt vi hoppade till olika låtar och hade as kul!! :D

Idag blir det ridning i paddocken, ska nog ta fram lite bommar :) Sedan på kvällen ska vi gå ut och äta med "USA" i kungälv på någon restaurang. Det blir säkert jättebra :)
Va ska ni göra idag då? :)

Lite bilder från igår kväll :)

Vilma och Sandra sjunger :)

Madeleine, Emmie och Marcus :)

Emmie och Madeleine :)

Vilma :)
/Sara :D


Kommentarer
Postat av: Malou

Visste inte om att du hade blogg, vad roligt! :D

Ställ gärna frågor på min frågestund! :D

2011-08-28 @ 18:16:09
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0