Denna dag..

Idag var det andra gången jag träffade min nya klass från Jensen gymnasium :) Vi var vid näckrosdammen och gjorde lite små roliga "tävlingar" ,min klass NV11A var ju så klart bäst :P Lärde känna lite nya och goa personer + att jag börjar lära mig göteborg XD

Ringo gick bättre än igår fast han vill fortfarande inte lägga stödet i handen hur mkt jag än rider... aja det lossnar väl till slut :P Funderar på att rida ut imon, får se på det :)

Nu ska jag gå och lägga mig, är as trött!


Bara äälskar denna bild!!<3<3
/Sara :D

Kommentarer
Postat av: emma

Jättefin bild :) När ska du göra en header :)?

2011-08-19 @ 23:33:34
Postat av: Sara

Jag vet inte hur ,man gör en XD det är därför:P

2011-08-19 @ 23:36:09
URL: http://saraochringo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0